1UP-PiX super pocket gameboy, can play PS1, N64, fc, sfc, mame, fba, md, ps, gba, wsc, pce and other classic retro games, built-in raspberry pie 3B, 2.2-inch bright wide-angle LCD screen, 3000ma lithium battery Endurance 4 hours, one modular structure, plug and play, suitable for retro games, also suitable for DIY players enjoy the fun of the hand. External HDMI TV can be set up, and four standard USB ports are reserved, and multiple wireless usb handles, USB flash drives and other devices can be externally inserted. At home when the retro game console, out of the pocket arcade, fun games at any time retro. 1UP carefully designed, select IPS wide-angle screen, clear and bright colors. Select the conductive adhesive and silicone keys to adapt to the strength of the hand, do not tired for a long time, reliable, easy to replace parts. Pix is suitable for retro gamers and plays thousands of classic retros. PiX modular structure, streamlined design, easy DIY, easy for enthusiasts to assemble fun.
Bon mon frère à regardé pour commander et le site n'est pas franchement rassurant ont lui propose de payer avant même qu'il puisse renseigner son adresse, et y'a pas de paypal!! Je vais essayer de voir si c'est pas trouvable ailleurs !
ptitpaj Accro'
Messages : 329 Réputation : 7 Age : 67 Inscrit le : 21/05/2012
Il y a ce type de console sur un site CANADIEN pour un prix de 60 euros ports compris il me semble . C'est la console présenté dans GITHUB ,ce site ou des amateurs proposent ce qu'il ont réalisés ,il y a de tout des programmes et des liens vers des boutiques en lignes sérieuses .
Tiens, 1Up, c'est chez eux que j'avais acheté mes premiers kits GameBoy
Moi j'aime bien la version "1UP-PiX super pocket gameboy" il y à vraiment pas moyen d'en choper sur un site valide? diablotinbouky tu as déjà été en contact avec eux tu pourrais pas voir si cela est possible?